xxxJulianexxx Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 når dere skal lage noe varm mat til kveldskos? Er så sulten jeg:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 dersom jeg ikke har planlagt noe, og skal lage noe ut fra det som finnes i skapene: ostesmørbrød eller omelett:)
Mamma med to søte små Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 I kveld ble det en big one... ikke en hel en da Hører sjokoladekaken som står i kjøleskapet roper på meg!
xxxJulianexxx Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Ble cheeseburger og pommes frites her i kveld:)
mammamammamammamor Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 vannmelon, cola og gulost skiva i kveld, + en mandelstang skjokkis og en kopp kamille te
Mamsen og lillegutt Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 tror hun spurte om hvilken VARM mat dere lager om kvelden. Jeg lager makaroni og ost...(med en del buljong i vannet jeg koker makaronien i) eller ostesmørbrød med pølse i ovnen.
Kosemaisen :-) Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Taco eller pizza her i gården om vi skal kose oss på kvelden:-) Ikke særlig sunt,men veeeeldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå