<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hei:) Jeg har i de siste dagene hatt litt mensmurringer i ryggen om kvelden. Den lille bebisen er mye roligere, nesten ingen spark, bare glidende bevegelser om dere skjønner. Er de roligere i tiden før de blir født?
*Super*Mamman* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ja, slik er det her ogsåå.. Har termin om 15 dager.. Nevnte dette for legen min, og han sa at det var helt normalt på slutten.. Ungen har så lite plass å bevege seg på , at han får ikke til å sparke, derfor blir bevegelsene mer "glidende".. Er også vanlig at de "lader" opp på slutten med tanke på fødselen...
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 Glemte og skrive at jeg er 36+0 i dag
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Min baby er også mye roligere å har mer glidende bevegelser.Er i uke 30 jeg da så det er nok litt tidlig for fødsel enda Er forresten under den røde streken på sf-mål også for første gang i mitt liv. Har alltid ligget i toppen av det grønne feltet + at det har vært masse harde spark. Har 4 gutter fra før så kanskje det kommer ei jente denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå