Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre som føler seg tilsidesatt av venner og slikt? er ingen som spørr om jeg vil bli me på fester osv nå som jeg er gravid.. virker ikke som dem sjønner at jeg faktisk ikke må sitte innesperret i min egen leilihet selv om jeg er gravid! jeg kan faktisk gå på fest uten å drikke alkohol!

jeg er 19 år,planlakt gravid og syns dette er kjempe stas.. men er nå meget lei av å ikke bli spurt om noen ting lenger:S måtte bare få dette ut nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det på samme måte da jeg var gravid med førstemann og var 19 år.. og det bare fortsatte i alle år fremover.. Først NÅ begynner de andre å få barn (30 + år) og skjønner litt hva jeg gikk igjennom og hvor kjipt det var å aldri bli invitert noen steder :P

Men nå har jeg en tenåring og en ny en på vei, så denne gangen blir jeg nok litt mer inkludert! ;O)

Mitt råd til deg som ung mamma: ta initiativet selv til å finne på ting, gå ut og ha det gøy - så ser de at man ikke mister evnen til å ha det gøy selvom man er gravid!

Skrevet

Har opplevd at mange trudde eg var godt berusa på ein kick-off med jobben.... hehe.... Ja, berusa på morslykke og da 5 mnd på vei....hehe.... :)

Det er jo ganske rimeleg å få ut på byn når ein er gravid og. Dei alkoholfrie drinkane koster jo ikkje allverda heller......

Skrevet

nja, jeg følte det vel på samme måte i begynnelsen i hvertfall.. da reiste de på hytteturer o.l og når de skulle reise, sa de: du må jo bare bli med du også, men vi reinte med du var så trøtt og sliten siden du jobber så mye og er gravid.. greit å ta hensyn, men man kan jo spørre først, så kan man ta den avgjørelsen selv. nå bryr jeg meg egentlig ikke så mye, hehe. jeg jobber og står på mye ekstra pga jeg vil tjene meg opp gode penger i perm-tiden. og da har jeg ikke alltid like mye overskudd til å finne på like mye som før.. og en del av de jeg kjenner røyker inne, og da holder jeg meg helst unna siden jeg er x-røyker selv og synes det er kjempe-ubehagelig med røyk nå som jeg er blitt gravid. derfor blir det også lite festing..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...