Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har kjøpt lampe på IKEA, som man dimmer med om man tar på den. Plutselig dimmet den opp og ned av seg selv. og jeg fikk ikke skrudd den av. Måtte til slutt bruke bryteren. Kan de gjøre det av seg selv, eller spøker det her???
Økologisk_knekkebrød Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Tror jeg hadde tatt lampa med tilbake, og klaget på den. Er ganske sikker på at det er lampa som har en feil, og slike elektriske feil kan være brannfarlig.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Ja, det er kanskje lurt da. Det tenkte ikke jeg på engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå