Gå til innhold

Kom over en skrytevideo av dyremishandling på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg henvende meg? Ble helt kvalm. Noen unggutter som holder fast en måke og prøver å tenne på den å stikke den med kvasse gjenstander.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeld det! Og dersom du vet hvem det er, og det gjelder barn, synes jeg du skal kontakte foreldrene.

Skrevet

du kan henvende deg til de som eier facebook og evt anmelde det til politiet.....

hvor fant du dette? i en gruppe eller?

Skrevet

Står navnet på de som har lagt den ut under, men er så redd for å si noe der for da kan man jo risikere at de blir redde å tar den vekk uten at noen får sjansen til å gjøre noe med det.

Skrevet

Last den ned på pc-en din da.. kopier den over på cd

Skrevet

Ser ut som videoen ikke går an å kopiere selvfølgelig.. fatter ikke at de er så dumme at de legger ut en sånn skrytevideo.

Skrevet

Litt usikker på hvor man skal henvende seg, men kan du linke den i mail til datatilsynet? Mulig de kan sende den videre der den hører hjemme.

Skrevet

Man kan faktisk anmelde forholdet direkt om man går inn på www.politiet.no. Last ned en pdf fil og send anmeldesen online. Legg ved linken.

Skrevet

Nå har jeg sendt inn tips til politiet. Takk for linken. Skrev at jeg ville være anonym, men det stod at de ville kontakte meg viss de trengte mer informasjon. Håper virkelig ikke det.

Men må vel tåle det viss det skjer. Er så alt for mange som bare tenker at det er så forferdelig men ikke gjør noe med det likevel

Skrevet

Huffameg..Noe så forferdelig!! Håper de blir straffet på et vis, de har tydeligvis ikke noe empati! Skummelt..:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...