Gjest dagdrømmer Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Var på trening i dag for første gang på lenge. Jogga/gikk på tredemølla, brukte nesten 14 min på 2 km!! Nedtur, før jeg ble gravid varma jeg opp med 3 km på under 15 min... Så tok jeg noen rygg- og mageøvelser, benkpress (bare stanga, he he) og et par armøvelser til. Så gikk jeg tre km hjem. Er fullstendig slått ut!! Føler meg nesten syk her jeg sitter, dette er ikke bra. Nå vet jeg ikke helt om jeg skal hive meg på et skikkelig skippertak her og fikse på formen eller om jeg aldri skal trene en dag mer i hele mitt liv! He he. Svaret gir seg vel selv, men akkurat nå føler jeg meg særdeles stakkarslig;) Ikke fordi jeg ikke er i samme form som før, men fordi jeg reagerer som en mann med influensa, hi hi
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg var på min første skikkelige joggetur 4 mnd etter fødsel. Men etter en laaang oppoverbakke kjentes det faktisk ut som jeg hadde hjertinfarkt i begge puppene:) Hehe.. skal våge meg ut på en ny tur i helga tenkte jeg, men da skal jeg ta det litt mer med ro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå