Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Nå er jeg virkelig lykkelig! Da vi var på UL i uke 11 sa spesialisten som foretok den at det så ut som en jente, og jommen hadde han ikke rett selv om det var vel tidlig! I dag er jeg 18+4, og ultralydteknikeren sa at alt lot til å være som det skulle med den lille, og at det ikke var noen tvil var en liten jente. Hun lå nemlig med bena helt fra hverandre som en liten frosk. UL-teknikeren sa lattermildt at "you might want to talk to her about that later". He he. Jeg har hele tiden hatt på følelsen at det er en jente jeg har i maven, så det var morsomt at det viste seg å stemme. Nå kan jeg kanskje tillate meg å kjøpe inn et par plagg, for det har jeg hittil ikke turt. De to første svangerskapene våre endte dårlig, og derfor har jeg ikke helt turt å tro at vi faktisk vil kunne ende opp med en baby denne gangen heller. Nå har jeg økt tro på at det kan gå bra og derfor er jeg så lykkelig. Det var dessuten bra at det blir ventet litt flere jenter her inne, for så langt har jeg inntrykk av at rundt 75% venter gutter. Johoo! God helg alle sammen!
ChellBell - har født! Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Gratulere så masse, Tallulah!! Så utrolig koselig ) Tenker du er bare super glad, stolt og fornøyd nå ved å vite at dere får en liten prinsesse! God helg til deg også
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Så koselig at alt er bra med jenta deres og gratulerer med ei lita pie! kjempekoselig.. vi og venter ei lita jente, og hun var heller ikke sjenert på ultralyden
AO3 Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Gratulerer! Artig kommentar UL-teknikeren kom med. *hehe*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Grattis Tajolaaaah!! Blir jente på oss begge to da! Blir sikkert superkjekt - det blir vel masse shopping fremover tenker jeg
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Tusen takk for gratulasjonene! Det var morsomt at det er flere som venter jenter som ikke akkurat er bluferdige. He he. Zoul, Ja, tenk at det blir jenter på oss begge! Jeg tenkte faktisk på det da jeg skrev innlegget. I første omgang har jeg tenkt å gå til innkjøp av noen av de nydelige små kjolene jeg har sett. De har så utrolig mye herlige klær til små jenter her at du aner ikke! Jeg gleder meg!
nr2-imagen:) Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Gratulerer!! Jeg var også på ul igår og det var jente hos meg også!!! hihi
anette&tutta mari :) Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 gratulerer! vi skal også ha ei lita tulle! vi har allerede fått masse rosa klær, og kjøpt litt selv (ikke rosa, for det blir det nok av..).
TrustNoOne (but Me) Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 He he, kan tenke meg det er mye digge klær der borte Tenkte jeg skulle bestille OCC-klær på nettet, sambo er helt vill etter den serien, he he! Hadde vært kjempeartig med en seriøs shoppingtur i det store utland, men må nok pent holde meg her i gamlelandet. Det er egentlig ikke så verst, for nå skinner sola og temperaturen kryper over 16 - den beste årstiden er på vei:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Gratulerer så mye med jenta Hehe kan jo være greit med en prat om bluferdigheten fortsetter hihi...
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Takk for de hyggelige gratulasjonene! :-) Da jeg våknet i dag morges var det det første jeg tenkte på, og smilet bredte seg fra øre til øre. Gratulerer til Ann som også har fått beskjed om at hun venter en jente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå