Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen i dag for har hatt ekstrem svie i magen siden i natt. Ble sjekket for infeksjoner, men der var ingen selvsagt. Så bad jeg han sjekke om hjerte til fosteret slo. Han letet og letet, men nei. Her var ingen lyd. Så fikk bare beskjed om å ta det med ro og heller få en henvisning til gynekolog senere hvis ikke bedring. Der han hadde skrevet mulig diagnose til gyn. Mulig sa. Og det skulle jeg liksom gå å vente på i evigheter for å få svar på?. Fant heldigvis en annen gyn som jobbet kveld. Og der fant vi liv og mest sannsynlig en liten tulle som sparket fælt. Skal ikke til den legen igjen ihvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, det er så mange leger som skulle ha funnet seg en annen jobb! (men det er vel alltid en som er dårligst i klassen på legestudiet også...)Jammen bra du hadde et alternativ og fikk se at alt var vel :)

Skrevet

klarte ikke å slå meg til ro.Så trålte nettet etter noen som utførte ul etter kl16. på en fredag og takk gudene var det en. Fikk og beskjed om at det ikke skulle svi uansett. Fortsatte det skulle jeg få ringe han på søndag så skulle han ta nye undersøkelser da og sette meg på antibiotika. kunne være streptokokk angrep og det så de ikke på urin prøve. Så krysser fingrene for at det slutter til søndag.

Skrevet

en lege behandler ofte tegn på SA som mulig abort til det motsatte er bevist. men det var jo ikke et typisk tegn på SA så var jo ikke rett diagnose å stille egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...