Tuttelure Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 jeg håper for all del at barnet får vokse opp med både mor og far.. men jeg må si at jeg har blitt usikker på forholdet.. han forstår ikke meg føler jeg, forstår ikke at jeg er sliten og lite lyst på kos.. noe jeg mener er graviditeten sin skyld. starter dumme unødvendige diskusjoner.. hadde jeg ikke vært gravid vet jeg ikkke hva jeg hadde gjort.. fryktelig kjipe tanker. Vi ønsket jo begge sterkt at jeg skulle bli gravid.. trodde vi skulle bli så glade og lykkelige og drømmende begge to.. men føler at det bare er jeg som drømmer..
har4barn Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hei! Jeg skjønner litt av tankene dine. Ved mitt første svangerskap for 9 år siden, kranglet mannen min og jeg mye om sex. Jeg var sliten og i dårlig form - og det var ikke han:). Følte mange ganger at han anklaget meg for å "fake" slik at jeg skulle "slippe" sex med ham. var litt slitsomt, men vi kom oss gjennom det. I dag er jeg gravid for 6.gang (med baby nr 4) og han er verdens mest tålmodige. Han vet hva jeg går gjennom og venter tålmodig på at jeg blir bedre igjen om noen uker. Han har vært gjennom dette før, og i tillegg er han blitt eldre, så han er ikke så utålmodig som før, kanskje? Lykke til!!! Dette går seg til etter hvert. Vær flink til å ta initiativ i de periodene du kjenner at du orker, selv om du ikke har all verdens lyst:). Det hjelper. Han trenger vel å føle at du fortsatt liker ham og kroppen hans:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå