rampeguttmammaen:)) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Det er ett år siden jeg og barnefar flyttet fra hverandre, vi er begge single så vidt jeg vet. Han har barnet på tre år annanhver helg og vi snakker ikke sammen utenom ved levering. Nå skal far ha med barnet på tur til en slags fornøyelsespark den ene lørdagen som er min og det er jo bare koselig. De skal dra alene, men istad spurte far om jeg hadde lyst til å være med og jeg svarte at det er jo deilig med litt "fri" så nei takk. Men etterpå så føler jeg at jeg egentlig har veldig lyst for det er veldig sjelden jeg og sønnen min har mulighet ti å gjøre sånne ting sammen, det blir liksom mest masete hverdager.. Nå har jeg egentlig veldig lyst til å sende en mld og si jeg gjerne blir med likevel, men så tenker jeg at dette blir kanskje rart for sønnen vår?? Det blir kanskje litt feil å liksom være en familie en dag? Veldig glad for råd her..
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke det bare litt koselig da? Tror jeg har blitt med jeg ja:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 nei, hvorfor skulle det bli rart? gutten setter sikkert kjempestor pris på å ha begge foreldrene sammen selv om det kun er for en kort periode. Synes det høres kjempekoselig ut om dere kan gjøre ting sammen innimellom.
Mor til et enebarn Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Det er vel kjempekoselig om dere drar alle tre da. Tror barn har gått av å se at foreldre kan komme overens selv om de ikke bor sammen!
Nickeguri Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Jeg syns du skal bli med, jeg. Gutten din kommer sikkert til å synes at det er flott at begge foreldrene er der.
rampeguttmammaen:)) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2008 Da blir jeg med og håper vi får det koselig
ifie Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Så fint at du velger å bli med! Jeg tror det er kjempebra for dere alle tre!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Det blir vel ikke rarere en det dere gjør det. Selv er jeg på fotballkamper sammen med sambo og eksen, og deres felles barn, var litt rart førstegangen, men det går seg fort til:)
Sommer & sol:-) Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 det syns jeg var en god ide,å bli med.. særlig hvis dere ikke prater no særlig sammen,så kan det sikkert være lurt, og ikke minst få en hyggelig dag m sønnen din og pappan.....
rampeguttmammaen:)) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2008 Er nok greit når vi først er der, men det er minst en time å kjøre hver vei så det blir litt rart med bare oss i bilen føler jeg, men det går sikkert greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå