WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jeg syns det er kjempe deilig å gå tur alene på kvelden med musikk i øra:) Men syns det også er drit moro med Body Combat! trener det 1 gang i uka og man føler seg såå tøff og sterk etterpå!!
Mille** Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Gå tur med musikk i øra eller sammen med ei venninne og pilates. )
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg elsker aerobic og step, men det er altfor langt til trenings-senter herfra, sukk...
♥ McQueen♥ Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Spinning og Gliding her! Og så rocking da seff;)
chill+enda en til Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Spinning :-) Definitivt det beste som finnes, da jeg virkelig har begynt å slite med koordinasjonen mht step og aerobic, hehe
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2008 Pilates også forsåvidt,men den dvden jeg har varer 50 min og det er så gørr lang tid... Blir kjedelig å gjøre dette 2-3 ganger i uka i lengden. Fins det kortere pilates økter pådvd eller?
ifie Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Jeg liker spinning, jeg! Har prøvd bodypump én gang. Nok for meg, gitt... Ellers er jeg glad i å gå. Gå og gå og gå, gjerne med musikk på øret. Har lyst å prøve noe "ordentlig" hjemme-pilates. Noen som har tips?
Denice Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Hehehe.. sex... litt vanskalig å få til et gjevnt program kanskje men...Hihihi.. sorry, måtte bare.. Ellers liker jeg vekter best.. ser best resultat da..
renat1 Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Trener paa helsestudio 4-6 ganger i uken.... Trener kardio og styrke. Eeeelsker aa trne, er helt avhegi. Etter trening foeler jeg meg energetisk. Og humoeret er paa topp!
Minnie Mom Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Jeg går med barnevogn, løper på min elliptiske maskin og rocker med rockeringen. Synes alle tingene er moro... )
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2008 Signerer den! veldig glad i å trene jeg og, helst forskjellige ting. Sykler, styrke, pilates, combat, step, jogging, gange osv. Tror det er super viktig å ha variasjon. Tror ikke jeg hadde giddi å sykla 3- 4 ganger i uka. Hehe... Skulle bare ønske det hjalp på magen snart.. neida, skaln ikke klage, er ikke stor av meg, men skulle gjerne hatt litt flatere mage. ( er jeg den eneste, tro?) hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå