Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 *løfter vinglasset og skåler med alle dib-jenter!* Andre som er på flasken i dag eller? Hihi=)
☆Anonymia☆ Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 hehehe kose deg masse =) er edru idag jeg,tro det den som vil =))
3 blå Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Skåååål! Jeg skulle gjerne tatt meg et glass vin, men alle de kjipe venninene mine er hjemme med sine fantastiske menn. Hardt å være singel...
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Schkål tilbake! Sitter her helt alene med ett (to?) glass vin... Ikke akkurat "på flaska", men
Little P & D Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Skål:) Skal ikke drikke i dag jeg nei, har vært på 1 fest etter jeg fødte, ble svingstang kanon av 2 sterkcider og en skvett vodka og måtte bæres hjem i ni- ti tiden:( Flaut..
Verbena Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 skåler i cola i dag jeg! mannen er på kino sammen med en kompis og gutta er småsyke, så holder meg til det. Men i morgen skal ingen se bort fra at det blir noe mere enn brus i glasset mitt ja =P Kos deg med vinglasset ditt du!!
Nilena Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Blir en vikingfjord eller to her i kveld sammen med mannen... om han nå kommer hjem snart da.....
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Hihi! Barnefri i kveld så blir noen glass med vin da! kjekt da, men tåler virkelig ikke så mye. men nå må jeg logge av og ha litt kvalitetstid med gubben ;-)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Schååål til deg også) Sitter å koser meg med en øl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå