ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hvordan kjenner man egentlig den?? Har sett på bilder at den liksom skal kjennes rund ut, som en tapp, men finner ikke ut om den er der... Klarer ikke kjenne forskjell på alt det andre som også er der inne... Jeg krysser fingrene for at den er der et sted... Noen andre som kjenner etter for å finne ut når el nærmer seg?
JulieF*Victoria* Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Hehe, jeg også driver på å prøver å forstå den der livmortappen....tror jeg har funnet den, men syns ikke den forandrer seg så mye fra uke til uke!? Men gir ikke opp, skal fortsette å utforske nå dagene frem mot EL=) Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå