Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger jeg her med den store magen i været, pc'en på fanget... Og kikker bort på vogna i stua ;o)

Håper ikke naboene så meg trille den inn i stua... Føler meg kjempeteit, men det var så kjekt å få den inn.

Nå begynner det liksom å bli litt virkelig at det nærmer seg =)

Åh! SOm jeg gleder meg til å ta den i bruk!! Kjøpte et sengesett også som vil bli fint å ha i vogna... Nesten så jeg vil ta det på den lille dyna for å se hvordan det blir, hehe ;o)

*Herregud- har jeg blitt aldeles tullete??*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Fikk vogna, senga og stellebordet i hus på tirsdag jeg!

Satte sammen senga og stellebordet samme kveld. Vogna sto i stua over natta!

Onsdag klarte jeg ikke vente lengre, og la trekk på dyna til både seng og vogn...

Så nå er det bare jenta kommer! Er 36+2 i dag! =) =) =)

Skrevet

Jeg slo til i dag med vogn, seng og stellebord..begynner endelig å fatte at det skal komme en baby i slutten av neste måned. Er så fornøyd,kjøpte en emmaljunga duo edge farge Elk, hvit grindseng på salg og et rimelig og praktisk stellebord med fint motiv i forskjellige brunfarger!

Skrevet

Hehe ;o)

Herlig å høre at det ikke bare er meg!!

Kanskje jeg bare skulle gitt etter og ta på trekket jeg og =)

Skrevet

Jeg kjøpte også Emmaljunga. Kjøpte City Cross, fargen Elk på bagdelen og sort på sportsdelen (klarte ikke helt å bestemme meg, så jeg gikk for begge, hehe)

Stellebordet kjøpte jeg og skrudde sammen for en måneds tid siden (maen reiste på poker og jeg klødde i fingrene etter å få det satt sammen- da han kom hjem var det ferdig)...

... Han går helst og rister litt på hodet av meg.... For to måneder siden malte jeg den ene veggen lilla, barnerommet er klart selv om det er leeenge til hun sover på eget rom!

Men jeg koser meg med planleggingen og tenker at det er jo greit å fordele kostnadene litt!!

Finner alltid en unnskyldning som høres fornuftig ut ;O)

Skrevet

Hihi,har heldigvis alt ihus fra før,så jeg slipper å bekymre meg =)

Men jeg har ikke mindre enn 4 barnevogner,og har bestilt den femte i dag, pluss at jeg må ha en tvillingvogn etterhvert... Barnevogndilla ja!

1 duovogn (skal bort når barnet i magen er ferdig med bagen)

2 sportsvogner( ene er sovevogn ibhg,andre prøver jeg å selge)

1 trille (ligger permanent i bilen,kjekk og ha)

Og så den nye vogna da,som er en lett sportstrille.

Med førstemann hadde jeg alt klart over 1 mnd i forveien. Vogn,vugge,seng, nyvaska klær,sengesett ++. Har bare å legge på vugga og senga nå,så er alt klart for nr 2, så du er nok aldeles ikke tullete =)

Skrevet

Hei lykkeliten! Var inne å kikka på mage bildene dine...Å hva så jeg der? Jo..min drømme bh! he he...blir litt sprøtt dette... men.. hvor har du fått tak i den nydelige hvite bhen? Den så bare super herlig ut:-)

Skrevet

Hehe ;o)

Den er veldig myk og behagelig =)

Gå inn på Victorias secrets, enten på hovedsiden eller direkte inn på akkurat den bh'en via linken her;

http://www2.victoriassecret.com/commerce/application/prodDisplay/?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=8N-213250&page=%202&cgname=OSBRPVERVIL&rfnbr=1096

Koster USD 33,5 og med den lave dollarkursen nå er det jo kjempebillig!!

Skrevet

ok,tusen takk for svar. Er inne å skal bestille nå,men har litt problemer med størrelsene..Bruker 85 D,hvilken størrelse blir det?

Skrevet

He he,

Jeg gjorde akkurat det samme som deg i går og føler meg også litt tulling :-) men herregud så moro det er. Vogna blir nok stående i stua et par dager til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...