Gå til innhold

Blir så utrolig lei meg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å få en liten en til nå...

Men nå har sambo besøk som overnatter og jeg hintet frempå om sex i dag...kunne liksom ikke si høyt at jeg vet jeg har eggløsning.

Vi har ikke hatt sex på to dager, så er nok ikke nok til dette egget.

Jeg er litt følelsesladet for tiden, sikkert pga prøvingen. Men han viser 0 fårståelse og overkjører meg hele tiden.

I dag hadde vi en krangel på badet, og vi kunne ikke stå der å krangle forran ungen så jeg sa "jeg går å legger meg til du kan se på meg igejn". Han har helt sluttet å se på meg.

Så jeg lå i sengen å leste en bok i 2TIMER å nå sitter jeg her. Han sitter å ser en film sammen med kompisen, å jeg kjenner VELDIG godt at jeg har eggløsning NÅ! Men virker som han ikke bryr seg så mye...

Tusen takk for at du leste... Ble nok en del rot. Men var godt å få ting ut bare.

Tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke bare lage baby selv om dere har besøk? stille :o)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Hvorfor skal du lage barn med en som viser null forståelse og som overkjører deg?

Skrevet

Høres vel ikke ut som rette utgangspunktet å lage barn i? Hva med å få forholdet i orden først?

Skrevet

Joda,hadde jo håpet vi kunne gjøre noe selv om vi har besøk, har gjort det før liksom ;)

Selvfølgelig vil jeg ha flere barn med han. Han er ikke sånn til vanlig, å det er ikke jeg heller. Men alle har vel sine opp og neturer i et forhold?

Vi har det veldig godt sammen til vanlig.

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Men han ser deg jo ikke lenger sier du, ikke gjort på lenge.

Kanskje ordne opp i de probleme før dere får barn ?

Skrevet

Ta det litt med ro ! Virker som du er litt oppskaket .

Jeg forstår godt du vil ha samleie i dag , men hvis dere har besøk så passer det kanskje dårlig ?

Prøv å gjør samleiet til noe hyggelig , og ikke til en plikt for å lage barn . Kanskje det løsner for dere !

Lykke til !

Skrevet

Må også innrømme at ut i fra innlegget ditt så hørtes det ikke ut som om forholdet deres er så bra, så hvorfor prøve på barn?

Eller er det du som overdriver?

Skrevet

Kanskje han synes det er rart å ha sex fordi dere MÅ det, og akkurat da?

Jeg skjønner godt at det blir dårlig stemning, babyprøving er ikke bare bare...

Klarer du å komme i stemning til å ha sex når dere begge føler for det, og ikke bare stresse med det fordi du har eggløsning? Ikke lett når en fokuserer på å svømmere til egget, men tror faktisk det har vært løsningen for flere...

Lykke til!

Skrevet

besøket overnatter vel ikke sammen med dere? I deres seng? Eller skal samboeren din sove på sofaen sammen med gjesten? Kvelden er enda ung, men om han overkjører deg og ikke ser deg, så hadde ejg nok kanskje puttet prøvingen litt på vent og fikset opp i ståa først,,

Skrevet

send han ei melding og skriv at du venter på han, eller om han kan komme inn litt, han kan jo bare si til kompisen at han må på do. Da kan dere jo snakke litt, så kan han avslutte kvelden med kompisen etterhvert, du forventer vel ikke at han skal gå å legge seg nå når han har besøk?

Skrevet

Slapp av. Stress er ikke så veldig bra hvis du skal bli gravid heller. Hvorfor ikke ta det med ro og ta graviditeten når den kommer? Ser på profilen din at du ikke er spesielt gammel heller så du har god tid på deg. Kanskje like greit å roe det litt ned til dere har det bra sammen igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...