Gå til innhold

herregud, jeg er så babysyk! *Denge seg selv*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst altså.. Jeg syr mei tai til lille og går helt i spinn over alt det fine bæretøyet jeg kan sy til en baby. Så skal jeg kjøpe regnvotter på fru lyng og blir helt salig av barnevogn-oppstillingen der. Er fast bestemt på en bugaboo vogn!!! En rååååsa, fordi jeg vil ha en jente til.. *ler* men sendte bilde av den til kjæresten og sa vi selvfølgelig skulle ha i blått fordi vi skal lage en gutt. En må jo kjæle litt med egoet dems da! *Fnis*

Og jeg vil sy stellebag til babyen som ikke engang er i mange, og jeg må bare innrømme at jeg brukte den forrige stellevesken ca 10 ganger. .Glemte den alltid igjen hjemme...

Jeg gjør meg selv riv ruskende gal! Heldigvis er kjæresten en tålmodig sjel, og underholder babysyken min med å fortelle at vi skal lage vakre barn! (?! barn?!!) og at han ikke vil ha rosa baretøy, ellers er det helt greit med bæretøy! Jeg har funnet drømmemannen, så beklager til alle dere der ute som leter! Hoho! En bære-drømme-mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i magen* skulle det stå...

Skrevet

Sett igang å lag baby da! :o)

Skrevet

Hehehe, lag en baby da vel? skjønner deg veldig godt :) var akkurat sånn i 8 mnd ca før jeg fikk sambo med på å lage baby.

Og ja,, råååsa buggis er jo bare drømmen hehe ;)

Skrevet

Hvis du forter deg å bli gravid, så kommer vi kanskje i samme barselgruppe...:P

Skrevet

jammmen vi bor ikke sammen enda en gang!!! *ler* Men vi har kjent hverandre i 2 år til høsten da, så vi skal snart flytte sammen...

Skrevet

hehe, marte. bor du i nærheten av meg eller?! *dum*

Skrevet

Jeg kan løse litt av babysyk'en din.. Du kan få sy rosa meitai til min lille 7uker-bolle på 4550g :P

*supersnill*

Skrevet

Kan vel lage baby allikevel! Siden dere skal flytte sammen snart mener jeg. ;o)

Skrevet

katinka!

:D Vet du, det greier du helt sikkert selv når jeg greide det. Bare så du vet det. Ellers kan jeg vel godt sy en jeg da. hehe.

Skrevet

det er jeg helt enig i! *fnis* Dessuten er det jo ikke sikkert jeg blir gravid sånn med en gang heller daaaah! Jeg skylder på dere damer når jeg virkelig begynner å mase på han! fnis!

Skrevet
:o snakket vi kanskje i den tråden der trouble ville flytte hit? eller er du en sånn snik jeg egentlig kjenner?! *skummelt*
Skrevet

Nei sant det! Du begynner jo å bli litt oppi åra vettu, ikke sikkert det er så mange egg igjen! *skratt* ;oD

Skrevet

nå går jeg tom for strøm for laderen min virker ikke.. så jeg kommer nok ikke tilbake før over helgen når dell gir meg ny kabel! fuck. hva skal jeg gøre uten dere hele helgen!

Skrevet

Du kjenner meg ikke,så ingen fare der..:) Var vel i trouble sin tråd det ble nevnt. Også fattet jeg vel mistanke en gang du skrøt av "verdens beste barnehage". Kjenner en annen som også skryter veldig av denne bhg, så vi lurer på å søke tulla dit når hun blir 3...:)

Skrevet

symaskinen min har daua *ler*

-utrolig moro at "alle" leser katiNka btw..

Søster'n er bærer over alle bærere.. Jeg har prøvd hennes (hun har vel 6 eller 7, for de må jo matche ulike klær :o) ) -men økonomen i meg sier at å bruke rundt 1000,- på mt er dyrt.. Hadde planer om å sy selv, men symaskinen (som sikkert kvalifiserer til å være veteran) daua da jeg skulle sy meg et nytt ovnshåndkle, så da slapp jeg det også.. (Selv om planen for samme dag var å reise ut for å kjøpe stoff..)

Jaja, noe skal det være :o)

Jeg syns forresten du skal gå for en baby til, ja :o)

Skrevet

du....da er vi flere...jeg VIL ha baby NÅ...er helt syyk..men vi har bare vært sammen i snart et halvt år så vi må vel vente litt...men VIL ha baby NÅ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...