Salto&lille flikkflakka Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Finner bare lange... og jeg kunne tenke meg en kort modell, som vil være mye mer komfortabelt for snuppa å ha på når hu leker og styrer på gulvet. Hu er 9 mnd, så hu går ikke ennå, og da ser jeg for meg en stor ball av klær med en liten illsint og frustrert baby inni hvis jeg velger en lang bunad =) Håper noen har tips til meg =) Goooo' helg alle sammen!!
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kjøpte Rosenberg sin for 8 år siden og den var kort. Men så på de de hadde nå og de var lange. Vet ikke om de har sluttet med de korte. Min var hvertfall veldig søt :-D
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Mora mi la opp min da eg var lita.. men er jo litt arbeid å legge opp kanskje...
Salto&lille flikkflakka Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg hadde også kort bunad når jeg var lita.. den er kjempefin! Men ennå litt stor til tuppa.. Så jeg håper virkelig det finnes en plass, hehe =) Men tusen takk for svar=)
Salto&lille flikkflakka Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2008 Dytter litt før jeg legger meg =) Og håper på en reddende engel eller to når jeg titter innom i morra =) Natta.
2008&2011 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Hei. Jeg har kjøpt en "Name it" bunad og bunadskjorte-body. Kunne velge mellom hvitt eller rødt brokadeliv. Finnes fra str 50. Synes denne var veldig fin. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå