Gå til innhold

noen her som har problemer med Get ??? &%¤#"!"!"#¤¤%%¤%%&%&

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare HATER det selskapet :-(:-(:-( Trøbbel fra dag en etter at vi gikk over fra kabel til dekoder .... De bare skylder på at det er våres feil og ikke dem sin .... nå tar de ikke telefon mere og heller ikke ringer de tilbake ... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ¤%&%&/%&/(&()=?=(/&%

fyyyyy ...f......

Flere en meg som sliter med dem ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh joda! Jeg så rødt her en stund! Ubrukelige latsabber. Sånn er det når man har monopol..

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og absolutt ALLE andre jeg kjenner har problemer med det selskapet!

Jeg meldte adresseendirng til dem 4 ganger. De fortsatte å sende regningene til den gamle adressen min og jeg måtte hver måned ringe å spørre hvor regningen ble av.

Etter en stund fikk vi internett inkludert i husleien her vi bor, og fikk beskjed om at detble ordnet automatisn at de som allerede hadde Get abonnement ikke skulle betale. Likevel får vi regning hver måned, og mannen min har ringt 5 ganger for å ordne det. Sist gang han ringte opplevde jeg for første gang i løpet av 8 års samliv at mannen min mistet besinnelsen. Han holdt rettog slettpå å klikke helt.

hvis man prøver å ringe kundeservice blir man stående i kø i 4 timer og når det endelig er noen som svarer så er det en drittunge på 17 år som nettopp har blitt dratt inn fra gata, og ikke skjønner noenting for de får ikke til datasystemet deres.

Tror det selskapet erl aget for å gjøre folk til nervevrak..

Skrevet

jaggu, det var jammen bra sagt ... her er det heeeeeelt på tryyyynet ... Jeg og mannen min vurderer og gå til tv2 hjelper deg .. blir dere med ???

Skrevet

JEPP...og nå har vi endelig løsrevet oss fra de. Da vi kjøpte huset vårt for ett år siden, overtok vi de forrige eiernes abbonnement. Det er den største tabben jeg noen gang har gjort :-((((((

Vi har hatt ett rent HELVETE med de hele dette året. ENDELIG er vi kvitt de. Jeg kjenner meg igjen i alt det dere andre forteller om de. Og vi vurderte også å kontakte tv 2 hjelper deg. Når noen sier ordet GET, blir jeg kvalm, så gale er det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...