Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Vi byttet nettopp over fra sr-bank til vesta.... Var "totalpakken" som var bedre for oss her. Er liksom ikke helt inni dette med forsikringer, så tenkte å høre hva dere andre har. Og vet dere evnt hva som er spesielt for den dere har valgt?
LilleVilleVilja Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg har Gjensidige sin, med uførepensjon, den syntes jeg virket best da jeg bestemte meg. Og så har jeg mange forsikringer der fra før, og det gjorde valget enda lettere...
Gunni_2 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Vi har Vesta sin, og Coop sin, fordi vi får ikke til å si den opp.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå