Kakebakesøte Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Han ligger en stund i nogenlunde ro, men så blir han veldig urolig. Han "slår" og fekter med armene, blir urolig i kroppen og slik holder han på en stund. Etter en stund begynner han å slippe puppen for så å ta den i munn igjen gjentatte ganger. Da begynner det vel å bli tomt tenker jeg. Venstre pupp, da ligger han så rolig som bare det og tømmer den uten tull. Hvorfor er han sånn da? Det skal sies at melkeproduksjonen er større i venstre bryst enn i høyre (selv om de blir like mye stimulert - altså, han tar begge brystene til hvert måltid.) Han har en yndlingsside, han liker å ligge med hode til høyre. Det skal ikke være noen låsning der, det har jeg vært hos fysioterapeut og fått sjekket ut. Også har han ikke alltid vært urolig ved dette brystet, det er nå de siste ukene han har vært sånn (trooor jeg...). Noen med samme erfaring her som vet?
mumsima Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Slik er det ofte her også. Jeg er ganske sikker på at utdrivningsrefleksen er dårligere på mitt høyre bryst, så jeg tror det er derfor. Jeg merker at han kan suge ganske lenge uten å svelge, så det virker som det høyre brystet er litt "tregt". Det er iallefall min erfaring. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå