Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 nå har jge plutselig svake menssmerter UTEN at jeg ar mensen.. er vel to uke rti neste gang enda tror jeg- hvis jeg husker riktig.... er det vanlig eller? hadde det litt i går også tror jeg, og i nesten hele dag....
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke eggløsning du har da? Jeg har noe lignende mensensmerter under eggløsningen
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 ja det kan jo stemme veldig akkurat det kan det ikke? to uker før mensen, må jo også blir to uker etter påbegynt mensen;) og da har man eggløsninghar man ikke? - helt pinlig å ikke ha kontroll på sånt i en alder av 24;) hehe
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 en ting til som jeg lurer på om eggløsning mens jeg er i gang å lærer om det;) har man eggløsning en eller flere dager? *flau*
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Er langt fra noen ekspert på dette jeg heller altså,men jeg har da eggløsnings ubehag i vanligvis 2 dager. og dette er sånn ca 14 dager før neste mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå