Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen kom i uke 18 såvidt.. men gravidmage fikk jeg ikke før jeg var 24 uker på vei.. Nå er jeg 26+3 og synes ikke magen har forandret seg i det hele tatt de siste 2 ukene..

 

Lurer på hvilke uker det er størst vekst.. ? er det fra slutten av 2. tri til midten av 3. tri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gyn.legen sa til meg at etter å ha vokst nå frem til uke 22-23 så ville jeg merke litt stillstand frem til slutten av 2.trimester/begynnelsen av 3.trimester, så ville det ta seg opp igjen. Jeg var nesten like langt gravid på samme tid for to år siden og da husker jeg at jeg var nesten lik størrelse nesten hele mai og frem til midten av juni.

Skrevet

Jeg tror magen begynner å vokse mest i 6/7 mnd ettersom jg har sett på gravide :) er 27+2 i dag selv og jg merker ikke stor forskjell fra uke til uke. mn dn vokser jo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...