mai mammaen til to Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 da jeg hang her på bim for to år siden så husker jeg at det var en som skrev om da hun satt i dusjen og skulle barbere leggene sine..og ble sittende fast i dusjen...hehe... og samboeren måtte ta av døren for å komme inn å hjelpe til..hihi.. var det deg? mente å huske at det var et nick som minner om ditt..hihi.. er ikke meningen å være frekk eller noe altså.. bare kom på det no og jeg lo så mye av det da jeg leste det. syns det var kjempe artig...hihi
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Huff du husker den historien enda ja :-P Jeg har lært denne gangen, dusjer ikke med låst dør mere :-P Jeg kom meg ikke opp pga bekkenet :-P Men jeg har også lært at man sitter ikke i dusjen med bekkenløsning da :-P Så satser på at vi slipper noe slikt denne gangen...
mai mammaen til to Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2008 tror det er noe jeg aldri kommer til å glemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå