Gå til innhold

hjelp!? ca når slutter barnet å bruke barnevogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når ca er det valig at man ikke lengre bruker vogn til barnet? hva har dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer fra unge til unge vil jeg tro, veit om de unga som nekta og sitte i vogna når dem var rundt året og bare skulle gå, frøkna her er rett over 2 år og vi bruker knapt vogn til henne nå for hun skal bare gå selv..

Skrevet

Vi brukte vogn til guttene til de var ca 3 år. Snuppa vår er 2 år, og bruker vogn enda, tipper den blir brukt ei god stund til ja :-)

Skrevet

Tja..kommer litt an på barnet, og litt an på hva du mener med "slutte å bruke vogn" Vi har fortsatt vogn til snuppa på 2 år og 2 mnd, men den brukes sjeeeeelden! Hun går stort sett overalt, men tar den med om vi skal på langtur (les: over 1 km., da er den grei å ha med, men brukes ikke nødvendigvis).

Skrevet

litt over 3 år var tulla her.. brukte den mest til gå turer/langturer på slutten.

Skrevet

Jenta her i huset er nå 3 år &1 mnd vi har vognen hennes ennå, men skjelden vi bruker den.

Men nå når lillebror kommer blir det ståbrett på henne.

Skrevet

Begge mine har nekta å sitte i vogn tidlig, rundt 1-1,5år. Har brukt trille om vi har vært på lengre tur, men det er ufattelig hvor langt de kan gå;)

I bhg der jeg jobber sover alle i vogn, de som sover lengst slutter som regel i 3 års alderen.

Skrevet

sønnen min er 2 år, og vi har vogna enda, greit vist vi skal på shopping osv, så slepper jeg løpe etter han, men det er sjelden den blir brukt,på tur vil han helst gå selv! men han sover i vognen i bhg!

Skrevet

Min brukte vogn helt til 4 år, men det er fordi vi ikke har bil og hadde ganske lang vei til bhg. Fikk trimmet endel i oppoverbakkene kan du si...*pes* Dypvogn brukte vi nesten ikke, det har gått i sportsvogn og paraplytrille for det meste. (Ofte gikk han selv mesteparten av tiden og vogna ble brukt til matvarer, ting fra bhg. etc.)

Skrevet

Til vår lille på 2 år bruker vi ytterst sjelden vogn. Kjekt med trille på langre handleturer, men han vil nå helst gå selv.

Venter baby snart, men tror ikke vi kommer til å kjøpe søskenvogn av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...