Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Gutten sang hele bæ-bæ lille lam i dag, og han går stadig å nynner på "poste-pat". Å høre han synge er noe av det koseligste som er. Men er det vanlig at de synger hele sanger så tidlig?
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Når vi var på toårskontroll nå så spurte hs hvor mange sanger hun kunne så vil tro det er normalt spesielt for de som går i barnehagen. Tuppa har samling med sanger hver dag og har lært utrolig mange sanger siden hun begynte i barnehagen. Hun er akkurat 2 år og 1 mnd i dag
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Barnebarnet til gamle naboen min var vel i underkant av 2 år da pappaen hennes hadde tatt opp på mobilen mens hun sang "hjulene på bussen"..... kjempesøtt Noen er nok tidligere enn andre??!!?
Mine <3<3<3 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Snuppa mi på 2 år og 2 mnd synger som bare det hun også; * bæ, bæ lille lam * ro, ro til fiskeskjær * her kommer ole brumm * tommelfinger, tommelfinger, hvor er du? * lille kattepus * bjørnen sover * med krøllet hale og sikkert noen andre også, men det var favorittene som synges omtrent hver dag
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 ja det er veldig koslig. Skal forsøke å få tatt det opp på mobilen:)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 å ja da min synger masse han. har en barnecd som han er veldig glad i, og den synger han til=)
MintCondition Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Jenta mi på 2 år og 3 mnd synger dagen lang, jeg har talt 15 forskjellige sanger hun kan store deler av teksten på så langt
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Åja, det vil jeg da si! Litt forskjellig hvor mange de kan, men her kan snuppa: -Hjulene på bussen -Mikkel Rev -Bæ bæ lille lam -Postmann Pat -Å jeg vet en seter -God morgen alle sammen -Pekefinger, pekefinger -Lille Petter Edderkopp -Lille kattepus -Alle fugler -Fløy en liten blåfugl -Først kom et lass med lisser -Ro ro til fiskeskjær -Santa lucia -På låven sitter nissen -Gutter og jenter (sitter og venter) -Save it for a rainy day (!) gebrokkent engelsk, men hun kan den..hehe..
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 -Her kommer Ole Brumm -Bjørnen sover ...ja..kom på et par til..det er sikkert noen til og, men kommer ikke på flere akkurat nå ;o)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Barna går jo ofte i barnehage, hos dagmamma eller babysang osv. Der lærer de jo sanger.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Ja vanlig tror jeg, her synges det fra morran til kveld:) (har 2 åring)
silhah og emilie Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 snuppa mi er 17 mnd og hun synger hele tiden:) bæbæ lillelam er en favoritt:) synger også trollmor, ro ro til fiskeskjær osv:p
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 2. mai 2008 #15 Skrevet 2. mai 2008 Like vanlig som at de ikke gjør det:) Vi har en veeldig snakkesalig gutt, som prater i laange setninger. Så han synger masse, og kan mange sanger. Men det er jo like vanlig at de ikke sier så mye mer enn 2 ords setninger, og da kan man vell heller ikke forvente at de kan så mange sanger:)
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #16 Skrevet 2. mai 2008 Ja, i hvertfall hvis de blir sunget til :-) 2 1/2åringen min har sunget lenge :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå