Verbena Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ehh... du bytter ut deler av eller alt vannet med sprit... Og ellers gjør du som normalt!
Verbena Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 det funker.... hvilken deling du skal ha kommer jo ann på hvor sterk du vil ha gele`en!
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Vi prøvde å lage dette, hadde for mye sprit i, og den stivnet ikke...
Kaffemocca Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 http://fam.vollar.net/arkiv/nyheter.php?level=3&kat_id=2&n_id=5 Det er ikke noe lurt og lage den veldig sterk for da blir den bare fryktelig kvalmenes.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 det har jeg laget, og det er dritgodt og superfarlig... hehe Tror jeg brukte 40% og blandet 50/50 ellers hadde jeg 60% og den blandings forholdet. Tror jeg blandet litt forskjellig,45/55, 40/60,60/40 for jeg lagde forskjellige farger, og noen farger virket stekere enn de andre. Tror kanskje ikke jeg var så nøye med blandingsforholdet, men obsobs det er farlig godt.
Verbena Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Bare å sette den i kjøleskapet så stivner den uansett hvro mye sprit man har i... Men husk at den skal stå lenge da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå