Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh... du bytter ut deler av eller alt vannet med sprit... Og ellers gjør du som normalt!

Skrevet

det funker.... hvilken deling du skal ha kommer jo ann på hvor sterk du vil ha gele`en!

Skrevet

Vi prøvde å lage dette, hadde for mye sprit i, og den stivnet ikke...

Skrevet

det har jeg laget, og det er dritgodt og superfarlig... hehe

Tror jeg brukte 40% og blandet 50/50 ellers hadde jeg 60% og den blandings forholdet. Tror jeg blandet litt forskjellig,45/55, 40/60,60/40 for jeg lagde forskjellige farger, og noen farger virket stekere enn de andre.

Tror kanskje ikke jeg var så nøye med blandingsforholdet, men obsobs det er farlig godt.

Skrevet

Bare å sette den i kjøleskapet så stivner den uansett hvro mye sprit man har i... Men husk at den skal stå lenge da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...