Gå til innhold

Jeg tror jeg har


Anbefalte innlegg

Skrevet

en gutt i magen denne gangen. Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm, hadde null hårvekst, null kviser, altså veldig greit....da fikk jeg jente

 

Meeeen nå er kvalmen helt jævli, ser ut som en pizza med kjøttkaker planta rundt omkring i hele trynet, samtidig som jeg har kroppen til en sjimpanse... Fy for ei hårvekst... Grrrrrrrrrrrr. Noen med gode råd her? Skal sende gubben ut etter gressklipperen for å få fjerna pelsen tror jeg...

Skal vedde på dette er en rampe gutt,hehe.

 

men når jeg tenker meg om, så var jeg slik når jeg gikk med tvillingene da... Tenk om det er to nå også da..

Får vel vite på mandag, skal på tidlig ul for å fastsette hvor langt jeg er kommet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he.. gressklipperen :-)

 

Jeg har hatt 3 svangerskap som har vært ganske like, men en ting var annerledes siste gangen, og da hadde jeg veldig liten hårvekst på leggene. Da var det jente. De to første var gutter.

Nå er jeg i uke 10 med nr. 4, og føler at denne gangen er alt annerledes. Så jeg lurer litt på om jeg har tvillinger denne gangen?

Føler meg mye mer gravid, og mye mer uvel enn jeg kan huske jeg har gjort med de andre. Men det skal og sies, at jeg har verdens dårligste hukommelse, da :-) he, he...

 

Hvordan var ditt sv.skap med tvillingene? Følte du på deg at du hadde 2 i magen før du fant det ut på ul?

Skrevet

Har hatt to veldig forskjellige svangerskap. Frisk som en fisk i den første og andre var helt jævlig. Var gjennom hele symptomlista og plager og var sykmldt hele svansgerskapet. Meeeeen det vart gutt begge ganger:)

Skrevet

Alle sv.skap kan være ulike. Eg har 3 jenta,og da eg gikk med de var eg ikke kvalm. Denne gang har eg vært mye kvalm. Men ul sa jente denne gang og.

Skrevet

Var på ul nesten med engang jeg fikk positiv test, pga at legene mente jeg aldri ville få barn pga endometriose, så var vel der når jeg var 4-5 uker,da så vi det var to med en gang. hadde et ok sv.skap, men gikk opp 40 kg,fikk svangerskapsforgiftning, og det endte med morkakeløsning under fødselen. Men ellers var alt topp. Er vel forberedt på to nå også jeg, men blir spenende å se på ul på mandag. Skal sies at dette er 7 gangen jeg er gravid, har mistet 4 ggr. Men er bare med tvilingene jeg har vært så dårlig form... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...