Fru Hyggestund Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 ser jo at veldig mange signerer innleggene sine med anonym, og angående noen innlegg skjønner man jo det (ømfintlige tema o.l), men på de aller fleste innleggene skjønner jeg det ikke. så å si alle innlegg er jo relevante og gode spørsmål, som det ikke er flaut eller dumt å spørre om. dessuten er vel dette med barn såpass komplisert at man burde vel ikke være redd for å spørre (i hvert fall synes jeg det). ...det gjør meg jo selvsagt ingenting at det er endel anonyme innlegg, men det er artig når man kjenner igjen nicks og får kontakt med folk gjennom debattsidene
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 eg bruker bare anonym vis det er noe veeeldig personlig eller vet eg kommer til å få mye hets fra.. men ellers så bruke eg det ikke..
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 skjønner ikke hvorfor folk er anonyme feks vis det gjelder når de begynte med grøt,leggetider osv..
ifie Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Kan det være fordi det i perioder er noen som bare MÅ drite ut HI uansett hva det spørres om? Jeg skjønner veldig godt at nye (og gamle) "brukere" vegrer seg for å vise nick i frykt for å bli hengt ut som "dårlig mamma", "teit", "tilbakestående som ikke skjønner..." o.l. Heldigvis er det en stund siden jeg har sett slike idiotiske svar/kommentarer nå, og håper alle kan slappe av og vise nick om de ønsker det. Om det ikke er derfor, så vet ikke jeg!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Jeg kommer fra et mindre sted og vet at mange som fikk barn på omtrent samme tid som meg vanker her inne og at summen av opplysninger i nicket og tidligere svar og innlegg gjør det lett å kjenne meg igjen. Tenker at de ikke trenger å vite når jeg er på nettet og hvilke spørsmål og svar jeg forholder meg til. Derfor er jeg ofte anonym. Gidder ikke lage flere nick. Men jeg er ALDRI ufin eller noe sånt altså....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå