anette&tutta mari :) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Har vært endel innlegg her med hva folk savner under graviditeten - derfor tenkte jeg å starte en tråd med hva du gleder deg til når barnet blir født:) Jeg gleder meg til å: * alltid ha noe å gjøre * kunne trille turer med tutta mi * amme * ha tutta mellom samboer og meg i senga * bli en familie * kunne reise bort mer på turer og ferie * alltid kunne ha noen å kose med * kunne synge og lese høyt for noen og "lalle" noen i søvn * ha enda en person å elske, høyere enn noe annet * bli med i en barselgruppe * ta med tutta til famile og venner
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Jeg gleder meg til ATL :-) og er bare helt utrolig utolmodig for tiden. Gleder meg mer enn noen gang til alt fremover, det blir så spennende.. Gleder meg utrolig til vi skal kose oss sammen som en liten familie Hver dag jeg skal stå opp sammen med lille jenta vår Se min kjære og jenta vår sammen Reise og oppleve ting med lille familien min Kos med amming og trilleturer Det blir så lang liste.. gleder meg til all kosen jeg og kjæresten min skal oppleve sammen med den lille jenta vår<3 Tenker på det mer og mer nå som det sakte men sikket begynner å nærme seg.. Det blir utrolig koselig
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Nå har jeg en liten en som blir to år når ny baby kommer i august, så jeg tipper ting blir litt annerledes dennes gangen. Men jeg har jo en del å glede meg over, og jeg gleder meg minst like mye denne gangen som forrige gang. Her er litt: - bursdagsfølelsen/sitringen i kroppen som kommer når fødselen setter i gang - få en liten baby i huset igjen (elsker babyer!) - se hvordan jenta vår reagerer på en ny baby i huset/bli storesøster - trille turer - vise frem babyen til alle som ser h*n for første gang - bli en enda helere familie (foreldre med flere barn)/bli en større familie - sove på magen - spise roastbiff og spekeskinke - begynne å trene litt hardere for å så gå ned i vekt igjen - få tilbake kondisen - amme/kose/leke/følge med på utviklingen
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jeg gleder meg til å se den lille babyen i øynene for første gang og få bli kjent med henne/ham. -og så gleder jeg meg til å få se sønnen min på 5 år som verdens stolteste storebror
elin og gutta;) Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 jeg gleder meg veldig til -at gutten vi har på 6 år skal bli storebror -stryke og kose myk babyhud -kjenne lukten av babyen -synge og lalle han i søvn -trille tur om morgnen for å følge storebror til skolen -ammestundene alene hjemme,bare meg og babyen -svare på alle spørsmålene storebror har -se storbror kose med babyen -sitte med begge barna i armene mine og kose -stelle og pynte med verdens søteste små klær -være i bassenget med babyen -gå tur sammen hele familien -høre babylyder jeg gleder meg til alt egentlig.... høres rosenrødt ut dette. vet det ikke bare er det, men det er det jeg husker og smiler av fra sist.... han hadde visst litt magevondt og gråt mye, men mest av alt verdens deiligste og vakreste lille gave. og nå skal vi få enda en.... et lite under er det jo!!!!!
HegeAE Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Gleder meg til svangerskapet er over. For eg har altfor lite energi. Kun når eg trenger det....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 * å alltid ha noen hos meg som jeg er kjempeglad i. * ut på tur med barnevogn og vise han/henne fram. * bli en familie. * se all utvikling av barnet. * gå i familieselskap og se alle sin begeistring ovenfor det nye barnebarnet. * våkne opp til en baby som ligger i senga og venter på fars/mors oppmerksomhet;) * barselsgruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå