Gå til innhold

Er det greit at jeg er litt lei for dette.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver egen bedrift og jobber sinnsykt mye begge to. Vi har ei tulle på 3 1/2 år. Vi hadde pratet lenge om at denne helgen skulle vi reise bort alle tre og virkelig kose oss. Vi har litt ferie til sommeren men det er alltid noe jobb som må tenkes på. Derfor betyr disse lang weekendene så utrolig mye for meg.

Så klarer han å prestere å booke en veldig viktig avtale akkurat denne dagen, og det ender selvfølgelig med at det er jeg som må ta meg av den. Så nå sitter jeg her alene med vår tulle, mens han har reist sammen med en kompis til Tyskland for å hente bil......... Det er helt nødvendig det også, men det skulle ha vært meg som var med...........

I går vasket jeg hele huset for å ha noe annet å tenkt på men nå så kjenner jeg at jeg faktisk er veldig lei meg fordi at jeg sitter alene hjemme denne gangen........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å drive egen bedrift er ikke helt enkelt nei... blir ikke så mange jobb fri helger eller ferier. Så jeg skjønner godt at du er litt lei for at du ikke fikk tatt den turen med han. Kvallitets tid sammen blir enda litt viktigere å planlegge og følge opp når dere begger jobber mye.

Prøv å finn en ny helg med en gang han kommer hjem og book denne inn i kalendere dere bruker på jobb. Så kanskje man ikke glemmer bort at denne helgen er fredet :) Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...