Gå til innhold

Hvorfor tar dere digitaltest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

om du får svak positiv test eller om det er en som det står gravid på den digtale så blir vel det det samme. Den digitale kan vel også ta evnt feil?

Har tatt tre tester og alle har blitt svake positive...burde jeg da ta en digital?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke gå ann å få falsk positiv test med cb så lenge den ikke er gått ut på dato eller det er annen feil med testen.

Grunnen til at jeg tar digital er rett og slett for at det står med bokstaver GRAVID....( håper bare det ikke står IKKE forran da..he he)

Skrevet

Jeg tok en CB dig forleden, og den sa "Ikke gravid", tok så en vanlig CB som var uuuuuultra svak (med samme urin). Ringte CB og spurte hvilken som var mest følsom, og hun sa de begge målte 25 (ett eller annet), altså er de like sensitive. Den digitale leser av fargen på stripsen under med lysoptikk....

Uansett, har du fått strek på den vanlige, er det ikke noen grunn til å kaste bort penger på en dig:)

Skrevet

oki, men du er gravid mamma selv om du fikk ikke gravid på den digitale?

Skrevet

Ja:)

Så den digitale hadde feil/det var veldig tidlig testing...., men likevel et mikroskopisk utslag på den vanlige CB.

Skrevet

Jeg tok en digital test.

Da jeg var ferdig med den "åpna" jeg den. (Neida, jeg er IKKE nysjerrig!)

Å gjett hva som var inni der da??? En helt vanlig test-strimle med 2 streker på. Så det er vell bare en dings som leser av resultatet inni der, åsså lyser det GRAVID eller IKKE GRAVID i displayet.

I mitt tilfelle hadde jeg først testet svakt positivt på 3 vanlige tester. Og den strimmelen inni CB Digital - jo, den var akkurat like "svak".

Ikke noe sterk og klar strek der heller.

Skrevet

Greia med de digitale er jo at man får opp GRAVID eller IKKE GRAVID. Man slipper å stå der og tolke streken. Noen får veldig svake streker (fikk det selv på en vanlig test, tatt 1 uke etter positiv CB digitaltest), og noen ser skyggestrek, tolker den som positiv og blir skuffet. Synes de "nye" digitale er geniale :D

Skrevet

Enig med deg, Line m 2 snart 3 :-)

Skrevet

Jeg tok digital fordi den var på tilbud på det apoteket jeg var akkurat da... hehe :) Også er det jo litt "morsommere" når det står gravid da... hehe..

Skrevet

uff...nå aner je ikkee om jeg skal få dra å kjøpe en..... Å selvsagt så har smågutten litt feber og er ikke helt i form pga tenner og har endelig sovna etter en times gråting. Så rekker nok ikke apoteket....fillern åsså...

Skrevet

Jeg har ikke tatt digital denne gangen;-) Vært obs på at den digitale ikke er så sensitiv som den vanlige, trenger noe som 50 hcg for å slå ut.

Skrevet

Jeg har ikke slått ut på digital før, men det gjorde det denne gangen. Og det også 4 dager før ikm. Det var en ny og morsom oplevelse. Noe annet å se at det lyser GRAVID..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...