gutiina Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Er 35+4 i dag, og for noen dager siden så fikk jeg en liten typsik "tegnblødning" etter samleie... Har hatt mange kynnere, og mensensmerter spesielt de 2 siste dagene.. Og nå lurer jeg på hva i allverden skjer.. Er dette modningsopplegg, eller er det slik at siden jeg uansett har hatt litt "tegnblødning" den ene dagen etter samleie så vet jeg at det er bevegelse i mormunnen/eller hva det nå enn heter?
Bilingüe Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg og fikk sånn blødning + regelmessige kynnere etter samleie. Dro til føden for sjekk, men alt var "normalt" (=jeg var ikke klar). Men jeg var bare 29 uker da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå