Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35+4 i dag, og for noen dager siden så fikk jeg en liten typsik "tegnblødning" etter samleie... Har hatt mange kynnere, og mensensmerter spesielt de 2 siste dagene.. Og nå lurer jeg på hva i allverden skjer.. Er dette modningsopplegg, eller er det slik at siden jeg uansett har hatt litt "tegnblødning" den ene dagen etter samleie så vet jeg at det er bevegelse i mormunnen/eller hva det nå enn heter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og fikk sånn blødning + regelmessige kynnere etter samleie. Dro til føden for sjekk, men alt var "normalt" (=jeg var ikke klar). Men jeg var bare 29 uker da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...