Gå til innhold

Jeg tror jeg har

Anbefalte innlegg

Skrevet

en gutt i magen denne gangen. Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm, hadde null hårvekst, null kviser, altså veldig greit....da fikk jeg jente

Meeeen nå er kvalmen helt jævli, ser ut som en pizza med kjøttkaker planta rundt omkring i hele trynet, samtidig som jeg har kroppen til en sjimpanse... Fy for ei hårvekst... Grrrrrrrrrrrr. Noen med gode råd her? Skal sende gubben ut etter gressklipperen for å få fjerna pelsen tror jeg...

Skal vedde på dette er en rampe gutt,hehe.

men når jeg tenker meg om, så var jeg slik når jeg gikk med tvillingene da... Tenk om det er to nå også da..

Får vel vite på mandag, skal på tidlig ul for å fastsette hvor langt jeg er kommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 2 ulike svangerskap bak meg. Med første var jeg frisk hele tiden, hadde god matlyst, jobbet til jeg var 7,5 mnd på vei. Fikk en gutt.

Denne gangen har jeg hatt masse rygg og bekkenplager, en del kvalm i begynnelsen av svangerskapet men kastet ikke opp, mye trøtt, sykmeldt i halve svangerskapet, mange vondter og masse vann i kroppen og fikk en gutt til.

Eneste som var likt var at begge veidde 4050 g da de kom til.

Skrevet

Jeg føler meg også totalt annerledes i dette svangerskapet, er jo ekstremt kvalm, har fått lavt blodtrykk, muligens svangerskapsdiabetes, håret blir fett etter 10 minutter, jeg er mye sinna osv, men tror egentlig det er jente denne gangen også :) Blir spennende å se..

Skrevet

Jeg har ikke hatt likt svangerskap så langt i det hele tatt, men har hele tiden trodd at det blir ei jente til og det blir det:) Men er nok mange ganger magefølelsen stemmer best, jeg har hatt rett denne gangen men med snuppa på 2,5 år tok jeg feil, trodde det var en gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...