Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 det første bilde av magen gitt....uke 22 + 3.....hihi.....har blitt ganske så stor allerede ja
løveprinsen <3 Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Fant ikke magebilde ditt. Var bare ul bilde der... eller?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Så flott gravid mage du har fått! Også synes jeg ultralyd bilde av den lille var så fint. Fikk ikke så fint bilde på ultralyden vi. Fikk bare bilde av hodet på den lille. Ikke fant de ut om det ble gutt eller jente heller. Men spille ingen rolle egentlig. Bare det at det hadde vært moro å vist.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Flott mage! Bra det er andre også med stor mage. Er 22+3 jeg også, og magen er stor. Som kanutten over her vet ikke vi heller hva det blir. Skulle ønske jeg visste, men det viktigste er selvsagt at alt er bra. Får lure gubben med på en 3D UL tror jeg, da må man vel kunne se det.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Så koselig at dere syns magen er fin Jeg syns jo det jeg også da....selv om den allerede tar ganske så stor plass....hihi... Vi var knall heldige med ultralyd bildene, og jordmor sa hun sjelden hadde en så samarbeidsvillig bebis....så vi hadde grådig flaks tror jeg. Også var han jo absolutt ikke sjenert heller....viste frem tissemannen sin med en gang han, så jordmor sa det ikke var tvil. Vi har bestilt time til 3D ultralyd 2 juni vi.....dette er siste barnet, så vi tenkte vi måtte prøve alt denne gangen....også er det koselig å få sett han en gang til før han kommer ut Når har du termin skrekkblanda fryd?? Har dere andre bestemt dere for navn forresten?? Vi sliter litt vi, og er veldig åpne for forslag om dere har?? Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå