Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 hvordan blir livmorsekretet etter EL dersom man har blitt gravid? Tror jeg bruker å bli tørr, men denne gangen er jeg ikke det.... 1 uke til IKM
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Ta en test... Kan vel ikke vite hvordan ditt sekret ser ut, vel?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Tålmodighet er en dyd, sier de...hehe, ta tiden til hjelp, ta en test, det vil nok tidsnok vise seg ;-). Bedre enn å sitte å analysere skretet sitt i allfall!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Er vell ingen vits å være småfrekk?? Til deg HI: Hvis ting er annerledes nå enn hva de pleier, kan jo det være ett godt tegn, jeg opplevde å få mye mer utflod når jeg ble gravid (Lenge før jeg skjønte jeg var det). Men på den andre siden trenger det ikke være noe i det hele tatt... CB digital kan du teste med 4 dager før ikm. Smør deg med tålmodighet og lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Litt humor må det da vel være lov å ha, hahaha. Kan med hånden på hjertet si at det er få jeg kjenner som har vurdert sekretet sitt i forhold til graviditet og prøving, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå