helene0: jan09+jun11 Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Må bare dele det med noen flere. I dag tidlig testet jeg med en billigtest og den viste en svak svak (men den var definitive der) strek. Skal teste i morgen tidlig igjen så jeg/vi er helt sikker. Det er så mange sommerfugler i magen og masse tanker i hodet. Har ikke prøvd så veldig lenge (dette er 3pp) men kjenner jeg er så utrolig klar.
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Når er ikm da???Jeg har på tirsdag, for tidlig å teste for min sin del. Lykke til da og tvi tvi
helene0: jan09+jun11 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mai 2008 ikm var på onsdag. Selv om det sikkert er store individuelle forskjelder så burde det gi orentlig utslag i morgen, ikke sant?
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Jammen ikke lett å si det der. Har lest her om jenter her som har gått 2-3 uker over tida før positivt utslag. Men normalt sett skal det gi utslag nå. Kan ta test uten morgenurin og nå.Så spennende da, holde oss oppdatert.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mai 2008 ja, da fikk jeg testa og den var positiv Trasker meg over på 1. trim. jeg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå