Gå til innhold

Da har jentungen også fått astmamedisin!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Men og forstå at det bare er 2 ganger om dagen var litt vrient :)

Fikk flutide, og skulle hatt bricanyl, men legen skrev ut feil siden bricanyl kun finnes i mikstur og innahalasjonvæske.. så må tilbake på mandag og få riktig medisin.

Blodprøver og røntgen av lungene må også taes.

Jaggu på tide at en lege tok meg på alvor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har vært problemet?

(sitter og hører på en som ligger i senga og hoster og kaver for 100. gang)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Problemet har vært at hun ikke har vært frisk siden sommeren 2005, og har vært forkjøla med feber, rennende nese, og tett hals 5-6 ganger siden oktober. Omtrent hver 3.uke er hun syk, og hun hoster alltid på kvelden/natta. Slitsomt for hun, og ikke minst for oss. Hun våkner ikke alltid av hostinga, men det gjør jeg. Men merker at hun er mye mer uthvilt de nettene hun ikke har hosta, ho er ikke så mye sliten og trøtt da (naturligvis).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jøss, har vi samme ungen? ;)

Hun har vært sånn bestandig, og det er lettere og svare på når hun sist var frisk, enn når hun var syk. Hun er så mye syk at jeg ikke tar notis av det lenger. Misforstå meg rett, men jeg reagerer nesten mer når hun er frisk!

Har vært inn og ut hos legen 1048 ganger, og tatt prøver i hytt og gevær, men alle sier "bare et virus, det går over".... NÅR DA????

Så da får vi se, om detta hjelper! Og om de finner noe på røntgen :)

Skrevet

Jr er ikke like gammel, han blir straks 2 år. SIden han begynnte i bhg i august har han vært mer syk enn frisk. Vi har også vært mye hos lege og fått som svar at noen barn hoster mer enn andre. De har bare lyttet på ham og sagt at de ikke hører noen pipe-lyd og da er det ikke noe annet å gjøre enn å gi efedrin. Noe som ikke alltid har hjulpet.

Nå har jeg bestemt meg for å mase slik at de tar oss på alvor og sjekker alt mulig rart. Kommer til å ringe legevakt i løpet av natta dersom han ikke slutter å hoste, eller i morgen.

De har til og med reagert i bhg på hvor mye syk han er.

Lykke tikl og god bedring til dere, håper de finne rut hva det er og at med. hjelper godt!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om han starta nå i august, så er det jo ikke sååå rart at han hoster litt, men klart, om bhg reagerer, så er det nok mer enn normalen ja!

Snuppa har gått i bhg siden 2005, så det burde gi seg....

Lykke til til dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...