Gå til innhold

Bikini eller badedrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man skal i badeland eller noe...

Er det usexy med gravide i bikini? På kanten til ufint liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke!

Skrevet

Hvorfor skulle det være ufint eller usexy?!

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Men kjekt å høre andre sine holdninger før man møter opp med struttemage til spott og spe

Skrevet

finnes ikke noe penere enn en gravid med kulemage i bikini

Skrevet

Struttemage er jo kjempe fint :-) Så akkurat det ville ikke jeg tenkt på hvis jeg var deg. Et annet spørsmål er om du har klart å ta hele bikinilinjen i "blinde" ettersom magen er så stor at man ikke kan se det selv ;-)

Skrevet

HAHA Figa;o)

Skal nok passe på bikinilinjen min ja, er vel ikke noe som er mere ufint enn akkurat det da!

Skrevet

Hahahaha, det skal godt gjøres å i det hele tatt finne en badedrakt som dekker magen min nå! Kjenner jeg får klaus bare med tanken.

Skrevet

Skal på SPA om to uker og tanken på badedrakt gir meg gåsehud, så her det kjøpt inn bikinitruse størrelse større-enn-jeg-trodde-jeg-noensinne-måtte-kjøpe og en svær tube hårfjerningskrem (høvel tør jeg ikke lenger)! Får kline på og håpe jeg treffer riktig ;-D

Skrevet

Hahaha, jeg ser det for meg! Kanskje du bør vurdere litt hjelp til den hårfjerningen? Hihi....

Skrevet

Neh :-)

Har speil og spetel, årner seg det her ;-)

Skrevet

jeg syns det ser teitere ut i badedrakt.. Men, nå har ikke jeg vært fan av badedrakta på 15 år heller.. =)

Hvis du er redd magen sjenerer noen, kan du ha en bade-singlet over?

Skrevet

Det var en god idé, Jojo :-). Lykke til med hårfjerningen, Helene!!

Skrevet

hva med burka?

Skrevet

Gikk til innkjøp av preggis-badedrakt når jeg gikk høygravid på sommeren. Bikini har jeg aldri kunnet bruke pga altfor store... ehm.. jur. Nå fjerna jeg jura i fjor, og hadde jeg vært høygravid på sommeren igjen hadde definitivt blitt bikini! Struttemager er jo så fiiiint :D

Skrevet

svarte på akkurat samme tråd på skravle for noen dager siden:P men jeg skal hvertfall ha bikini.

Skrevet

Badedrakt er aldri pent.

Skrevet

Jeg skal ut å reise til varmere strøk nå snart og funderer hva jeg skal bade i... Men så viser det seg at samme konklusjonen sukker opp hver gang!! Bikini er definitivt best og penest.. herregud, vi er jo gravide!!! Stolte gravide. Som jeg for min del har et gram her og der som ikke er svangerskapsrelatert men pytt pytt... Bikini blir det uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...