Gjest Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Jegvedder ræva mi på at Jan Thomas og Christoffer blir Norges svar på Posh og Beckham. Vi kommer til å få se de dag ut og dag inn på øde løpere, i sladderpressen, i TV-program. You name it! Norges nye homoyndlingspar!
Manhattan skyline Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 På tide! :-) Jeg liker Jan Thomas, jeg. Han er seg selv, og driter i resten.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Å si at JT er seg selv er vel å dra den litt langt Men all ære til ham som har kommet seg så langt i verden som han har!
My little girl_ Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 Jeg veit veldig godt hvem christoffer er,å han er en så herlig gutt... må si jeg ble veldig overaska;)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 En mann som følger drømmene sine er mer seg selv enn en som sitter på stumpen i sofaen dag etter dag med drømmene ikke gjør noe med de. Full respekt til han.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Oj, han er bare 18 år...Alder er bare et tall da, men... Flott var han uansett
Septemberstjerna og Martine Skrevet 2. mai 2008 #9 Skrevet 2. mai 2008 Er ikke med jeg,,, Christoffer hvem?
My little girl_ Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Han er veldig flott... bare sjekk de øya om du får mulighet;P
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Der er jeg ikke enig da men. Kan være seg selv uten at man er så suksessrik som JT er. En sofagris kan også følge drømmene sine, og det har ikke noe med å være seg selv eller ikke. Jeg kommenterte det bare fordi han har jo ikke lagt skjul på at han har fikset litt på seg selv, og det er ikke noe feil med det. Jeg har også respekt for det han både er og gjør.
My little girl_ Skrevet 2. mai 2008 #12 Skrevet 2. mai 2008 Typen til jan thomas;) gå på nettavisen eller noe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå