Gå til innhold

Er jeg sær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke at mini skal ligge over hos svigermor... jeg skal på jobb i morra, drar kl14, da blir siste amming i 12tida pga duppen, kommer tilbake ca 22.30. hun skal passe mini mens sambo er på jobb (blir vel hele tiden jeg er på jobb tenker jeg.)

 

kan jeg "kreve" at mini sover hjemme? istedet for hos henne?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes du kan "kreve" det ja. Det er ditt barn, hvorfor skulle du ikke få bestemme om hun sokal sove hos deg eller ei? :)

Skrevet

Synes ikke du kan kreve det om hun gjør dere en tjeneste ved å passe barnet.. Det du kan gjøre er å snakke med svigermor og si at du ønsker at barnet skal sove hjemme....

Om du krever at barnet skal sove hjemme kan du jo faktisk risikere å stå uten barnevakt plutselig.....

Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke vil at mini skal ligge hos henne da? Jeg ville heller ikke at min lillemann skulle ligge hos noen andre spesielt ikke når jeg ammet synes det var et pes og pumpe og slikt. I tillegg er jeg litt kontrollfrik og hater når de som passer lillemann ikke kan følge mine rutiner med soving,mating o.s.v. Men husk på at han har godt av å være hos andre også det er ikke bra når han blir større at han bare får sove når han er hjemme i sin egen seng.

 

 

Skrevet

Tja,siden du spør så..Ja,jeg syns du er litt sær.

"Kreve" kan du sikkert,men hvorfor det egentlig?Hadde det ikke vært godt med litt barnefri?

Det går vel greit med svigermor og barnet som vel er snart året?

 

Mvh

 

Skrevet

tenkte å si at når hun legger mini så er det bare å vri opp uroa, legge han i sengen og legge på han et helseteppe, så legger jag dyna på han når jeg kommer hjem.

 

virker ikke ufint det?

Skrevet

skal han ligge der blir de 4 på rommet, og de søskene hans er ikke akkurat stille når de legger seg, + at i den siste tiden har jeg(vi) slitt med å få han til å sove om natta, våkner og er våken i timer.

 

var oppe med han kl 5 i morest....

 

og jeg er som deg, litt kontrollfrik.

Skrevet

går greit gjør det vel kanskje. men hun "styrer" med de to gamleste, vil ha "kontroll" over mini selv. om du forstår?

Skrevet

Nei, det er ikke ufint synes jeg... Da spiller du litt dum, og tar det som en selvfølge at barnet skal sove i sin egen seng som vanlig...

 

Skjønner at du gjerne vil ha barnet ditt hjemme, men er det noen spesiel grunn til at du ikke ønsker at barnet skal overnatte hos svigermor? Hadde det ikke vært godt med litt fri?

Skjønner at du ammer, men siden du blir borte så lenge så regner jeg ikke med at full-ammer?

Skrevet

Nei, det er ikke ufint synes jeg... Da spiller du litt dum, og tar det som en selvfølge at barnet skal sove i sin egen seng som vanlig...

 

Skjønner at du gjerne vil ha barnet ditt hjemme, men er det noen spesiel grunn til at du ikke ønsker at barnet skal overnatte hos svigermor? Hadde det ikke vært godt med litt fri?

Skjønner at du ammer, men siden du blir borte så lenge så regner jeg ikke med at full-ammer?

Skrevet

men om svigermor skal være barnevakt for flere barn, hvem skal da passe på de mens hun er hjemme hos deg med mini?

Skrevet

nei, fullammer ikke, men han får pupp på natta enda (selv om det egentlig ikke er behov for det)

 

er litt kluss med bf også for tiden så er ikke morro å reise fra mini.

 

min svigermor liker å styre/kontrollere alle hun har mulighet til å styre/kontrollere, vil ikke bli det jeg

Skrevet

tanta og onkelen og oldemor dems er i samme hus

Skrevet

Okey...

 

Da ville jeg gjort som du foreslo litt over her... Tatt et litt som en selvfølge at barnet skulle sove i sengen sin... Skyld på at barnet trenger en rolig natt i sin egen seng da h*n har vært litt urolig på natten i det siste... Og om barnet sover hos svigers blir det så tungvindt om du må hente barnet og vekke det for å ta med hjem etter jobb....

Eller noe i den duren.... :)

Skrevet

får prøve på det.

Skrevet

Joda,forstår det altså;).

Tenker du gjør det som er best for barnet ditt.Håper det går greit.

God vakt!

 

Mvh

Skrevet

Jeg er og sånn som deg! Alle tre gangene har jeg vært sånn...! Du bestemmer om lillemann skal være hjemme eller ikke, det må da være greit! Barnet sine behov må gå foran bestemors...!

Skrevet

huff æ skjønne situasjonen,min sønn har ikke ligget til svigermor enda å han er 2,ikke vil jeg han skal ligge der heller...

Er ikke helt på samme nett ang. barneoppdragelsen...

tror det er der det ligger her...

nei det er DU som bestemmer over ditt barn!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...