Gå til innhold

før 2 pupp nå 1 pupp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er nå 3.5 månder å begynner å bli rimilig ukonsentrert nå rhun eter, for hun heller vil snakke og se alle andre plasser.

før så spiste hun av begge brystene nå tar hun bare en ene og vil rett og slett ikke ha mer.

går det an at produksjonen har blir såpass mye større at bare en pupp faktisk er nok?

for det skjønner jeg ikke helt. siden den øker etter hvormye hun eter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter!!

Skrevet

Mini ble stort sett mett av en pupp, men i perioder måtte han ha begge. Blir jo motsatt av det jenta di gjør, men tenkte jeg skulle prøve å gi deg et svar ettersom ingen andre gjorde det;-) Det med å være opptatt av andre ting har hele tiden gått i perioder, så hvis du holder ut, så blir hun nok roligere igjen, for så etter en periode å bli mer urolig og sånn fortsetter det:-)

Babyer er jo stort sett sånn at de spiser det de trenger, så hvis hun spiser av bare det ene og egentlig burde spist av begge, så tar det bare kortere tid før hun vil ha mat igjen. Hvis du merker at hun begynner å spise veldig oftet, så kan du jo prøve å sette deg i et halvmørkt rom uten så mye å se på. Eller så har jeg lest et sted at noen bruker "ammesmykke" som rett og slett er et fargerikt stort smykke de har rundt halsen når de ammer som babyen kan være opptatt av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...