Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 noen som vet om det er tidligere utbetaling i mai? har nemlig hørt at enkelte andre stønader skal utb tidligere denne mnd
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 OS er 14.mai, men ellers er det bare å gå inn på www.nav.no og sjekke der. dere sier jo ingenting om hvilke stønader dere tenker på.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 Tror nok ikke det. Er jo ingen grunn for at de skal komme tidligere.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg ringte de denne mnd fordi pengene ikke kom. Og på slutten når vi la på sa hun: Du må ikke regne med at neste lønning kommer for 17mai...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå