Gå til innhold

Hva med to anonymforum...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...et for mennesker med intelligensnivå under 100, og et forum for mennesker med intelligensnivå over 100.

 

Jeg blir helt fra meg over å lese hva enkelte kvinnfolk får seg til å skrive. HI i et innlegg spør om råd/hjelp, og norges befolkning av kjerringer hakker løs på enten skrivefeil, helt andre emner, bruker stygge ord og viser, enkelt og greit gjennom sin skrivemåte og sine holdninger, at de ikke er helt "mmed". Det man i gamledager kalte en dumrian. Jeg blir skuffet og lei meg over å se at det finnes såpass mange av dette uintelligente slaget. Jeg hadde vært en flittig bruker av forumet selv, om det ikke hadde vært for all denne spammingen av drit i nesten hvert eneste innleggg. Uthenging av HI, drittslengning og annen dumskap. Skjerpings til de av dere som ikke har noe annet liv enn å slenge drit på et stakkars anonymforum...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg med på den der jeg og sier meg så hjertens enig. Til tider synes jeg det går vel litt langt og synes det er rart at folk får seg til å skrive slik de gjør. Men det er som du sier : de er vel ikke helt med!

 

At folk gidder å bruke masse tid på å hakke, rakke og kommentere hvordan ting burde skrives osv.....det sier egentlig mer om de enn selve den som har skrevet innlegget fra starten av.

Har de ikke noe konkret å komme med vedr selve innlegget, så dropp å svar noe overhode!!! Det hele blir for dumt om det bare er kritikk, det er jo ikke det de er ute ettter når de legger ut noe på forumet her.

Greit vi er hormonelle, men det får da være måte på.

Man mister faktisk lysten til å svare på ting her inne overhode, men denne måtte jeg rett og slett si meg enig i.

Skrevet

Hey:) Ja, jeg er helt enig. Synes det er så mange som skriver så mye negativt om andres innlegg og spørsmål og som bare er ute etter å sette de i dårlig lys. Jeg synes at folk her inne burde ta mer hensyn til hverandre, og det uansett hvor uintelligent de synes et spørsmål er. De burde heller la være å svare da!

 

Synes det er unødvendig at bare fordi det finnes en anonymknapp, så tror folk at de kan slenge så mye idiotiske svar de bare vil, Virker som om anonymkanppen får frem det verste i noen folk... Og det er egentlig enda mer skummelt å tenke på at de mest spydige svarene her inne kanskje kommer fra søsteren din, eller naboen din, eller en av dine ansatte eller noen man kjenner? Også går man rundt og sårer folk uten å tenke på konsekvensene... Jeg synes at positivitet smitter:) Og desverre negativitet også...

 

Håpløst, med tanke på at de fleste her inne selv enten er mødre eller skal bli det snart... Hvordan skal de klare å lære sine barn å ikke være fordomsfull og frekk og sårende når ikke en gang de klarer å dy seg med det samme de kan gjemme seg bak anonym?

Skrevet

Enig!

Men nytter ikke å klage uten å gjøre noe med det...

Si ifra til moderator, enten ved å sende mail eller legge ut link på ris og ros. Få skitten fjernet slik at dette ikke blir det nye krangle!

Skrevet

Men de med IQ under 100 hadde ikke skjønt hvilket av forumene de skulle være på, så da hadde man vært like langt. :P

Skrevet

Si nå i fra til moderator da, hvis dere er så misfornøyde! De har jo sagt at de skal følge dette forumet med argusøyne.

Har ikke den oppfatningen som dere over her -syntes det er mye mildere her enn det var på krangle. Man må jo forvente noen drøye svar på enkelte "dumme" spørsmål -det er vel prisen man betaler for å stille spørsmål anonymt, eller ;-)?

De færreste babyforum har man jo mulighet til å være anonym på annet enn disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...