Gå til innhold

Lykken er å ha svigers rett rundt svingen :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i elendig form i dag så da var det bare å plinge på svigers også kom de å hentet henne :)

Sååå deilig å slippe å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å leke med snuppa :) de skulle ta henne med til svogeren og svigerinnen min for å spise pizza så da vet jeg at hun kommer til å storkose seg...!

Noen ganger føler jeg meg bare som verdens heldigste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe..:) Se på alle elsker raymond.. de har også svigers rett rundt svingen:)

Skrevet

Ikke alltid svigers er like ønskelig å ha i nærheten :D

Skrevet

Du er privilegert! Men det virker som du setter pris på det!

Her er all familie langt unna! Skulle ønske jeg hadde hatt noen litt nærmere for barnas skyld!

Skrevet

Jepp, enig i det. Selv om det er 25 min til svigers og svigerfaren min ken være en pain in the ass til tider, er det neilig å ta en tlf innimellom:-)

Skrevet

vi har ikke svigers like rundt svingen (men like over landet...), men vi har mamma og pappa like rundt svingen, og det er DØDSdeilig! I går tok de med seg sjefen på biltur og han var i storform! FOrtalte om hvor mamma gikk på skole, at mamma hadde baby i magen, at mamma og pappa ditt og datt...Og jeg fikk hvile meg mens husbond jobbet i hagen.

Er veldig glad for at de bor like i nærheten, tenker på det nesten hver dag!

Skrevet

jeg har mine foreldre bare 7 minutters biltur unna, det er innmari deilig. De dukker ikke opp her uten videre, og stiller opp når vi trenger det, så stiller vi opp for dem når dem trenger det! Kjempedeilig:D

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Åh, gjorde akkurat det samme idag, har inflensa. så deilig med litt hjelp iblant :)

Skrevet

Svigers kan absolutt IKKE sammenlignes med de i alle elsker Raymond da :) mamma bor 5-10 minutter unna også så vi føler oss fantastisk heldige bare, ikke en eneste svigers klage herfra selvom det ser ut til å være litt in her inne hehe :)

Skrevet

Så deilig og ditto!!

Svigers kom kl. 13 idag, laget middag, brettet klær, vasket huset og kom med gaver og blomster og ja i det hele tatt, hihihihi...

Mens svigerfar har vært ute og lekt og vært på "motorsykkeltur" med lillemann... Eviiig takknemlig for de, svigermor er som en reservemor for meg!!

Skjønner du er glad og føler deg priviligert, viktig å sette pris på det og!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...