Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hva er deres mening om alt som skjer i østerrike om dagen? Hva mener dere om Josef Fritzl? Er det flere av oss som gjerne skulle brent han levende?!!!! Jeg følger med på denne saken, og mener virkelig at sånne mennesker skulle smakt på sin egen medisin!!!! Jeg kan virkelig ikke forstå at det finnes mennesker som klarer og gjennomføre noe sånt!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Det er nesten så jeg ikke tror på at slike mennesker finnes! Er det mulig, liksom, å være så ond?? Samtidig tenker jeg at han må være syk, syyyk i hodet, og trenger alvorlig psykiatrisk hjelp.
mamma-07 Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Synes det han har gjort er helt motbydelig synes fryktelig synd på barna de kan vel aldri klare å ta igjen utviklinga til barn som lever et normalt liv. Lurer på hvordan de kommer til å fungere i hverdagen ellers. Det finnes ikke strenge nok straffer for slikt som dette ingenting kan bøte på den skaden han har gjort på disse barna både psykisk og fysisk.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Tror dere virkelig at kona til Josef er uskyldig? Tror dere han hadde hjelpere?
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Jeg håper at han ikke får dødsstraff, eller brent levende for den saks skyld, eller blir lynsjet. Jeg håper at han får livtids straff, i full isolasjon, med brev og besøksforbud, men med full tilgang til TV'en. Så får han opplevd, hvordan hennes egen datter, med sine barn hadde det.
Makka Pakka Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Det er så forferdelig trist denne saken men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å bli sjokkert. Jeg vet jo at det finnes utenkelig onde og avstumpede menneseker rundt omkring som ikke skyr noen midler for å tilfredsstille sine egne behov. Jeg håper og tror han blir sperret inne for livstid. Glem psykiatriks behandling, han har ingen mulighet for å forandre seg. Han kommer aldri til å angre på en eneste ting, utenom at han "tillot" at han ble avslørt.
Gulljentene Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Han burde fått kjønnsorganet hakket opp med noe spisst!!! det er min første reaksjon. Ellers så blir jeg som Lillehikke ikke sjokkert dessverre...Men håper at denne saken gjør at kanskje en eller to andre onde mennesker i verden vil holde seg fra å gjøre lignende ting! også håper jeg inderlig pressen nå holder seg langt unna datteren og barna hennes/hans (æsj! For en kvalm fyr!!!! Kanskje syre på tissen hadde gjort seg!!!??).
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 HAHA, syre på tissen var godt sagt!!!!!! heeeelt enig..
Faylinn Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Jeg forstår ikke hvorfor de beskytter han i fengslet slik at han ikke skal bli lynsjet eller begå selvmord. Er ikke de to tingene det beste som kan skje? Jeg tror det beste for datteren og sikkert barna hennes er at han dør, og det er ofrene vi må tenke på. At vi andre har lyst til å se han råtne i en celle er underordnet at datteren sikkert ønsker han død så hun kan prøve å skape seg et liv uten å lure på om han klarer å rømme og finne henne og barna.
Mamacita88 Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 putt han neddi kjelleren uten mat og la han sitte der til han dauer..
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Har ikke ord for hvor jævlig jeg syns han er. Jeg blir faktisk kvalm når jeg ser bilder av han i media... Han skulle fått smakt sin egen medisin, stengt nede i en trang kjeller, sammen med mange, mange rotter og ingen mat.. Så når rottene hadde blitt skikkelig sultne så....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Hva er vitsen med denne tråden? "Hva er din mening"?? Selvsagt vil jeg tro ALLE synes denne saken er motbydelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå