Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Hva er deres mening om alt som skjer i østerrike om dagen? Hva mener dere om Josef Fritzl? Er det flere av oss som gjerne skulle brent han levende?!!!! Jeg følger med på denne saken, og mener virkelig at sånne mennesker skulle smakt på sin egen medisin!!!! Jeg kan virkelig ikke forstå at det finnes mennesker som klarer og gjennomføre noe sånt!!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 Dette blir nok ikke rare diskusjonen,de fleste er vel enige om at dette dyret fortjener mest mulig innhuman og grusom død.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Jeg sier bare stakkars barna og dattra. Noe så forferdelig, og at det har pågått over så lang tid uten å ha blitt oppdaget når vi lever i 2008 er meg et forunderlig spørsmål. Han er ikke noe menneske lenger, når du kan gjøre slikt mot dine egene barn og barnebarn da har du mistet alt som minner om menneskelig kjærlighet til sine egne.. uff.. orker ikke tenke på det, stakkars stakkars mennesker..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Tror dere virkelig at kona til Josef er uskyldig? Tror dere han hadde hjelpere?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 om han hadde hjelpere vet jeg ikke, men at kona ikke har visst noe tror jeg ingenting på.... hvordan i himmelens navn kan men ha noen boende i kjellen i 24 år uten å vite det??? ikke svarte....
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Leste på vg at Josef har selv blitt mishandlet på det groveste av sin mor.. Kvinner er sjelden seriemordere, sosiopater eller psykopater, men de er veldig ofte delaktige i å produsere dem.. Uff, hele saken er bare så ubeskrivelig stygg. Jeg blir stressa på min datters vegne som skal vokse opp på denne kloden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå