Gå til innhold

Hva skal dere i helgen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, jeg sitter her alene og aner ikke hva jeg skal gjøre i helgen. Tror det er første gang på snart to år jeg ikke har planer i en barnefri helg. Går snart på veggen av rastløshet...

Venninnene mine skal enten på jobb, er borte i helgen eller skal være hjemme med sine menn. Skrekk og gru, det er da du merker hvor ensomt livet kan være som singel altså.

Har lyst til å ta et glass vin, skravle og le litt, men jeg går bare ikke alene ut på byen heller. Noen her som vil møtes kanskje? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Jeg hadde vel ingen klare planer, og det var jo greit, for jeg er selvfølgelig syk i dag. Så da blir det krim på tv, antar jeg, med mindre jeg sovner...er skikkelig nedsløva!:-/

Skrevet

Oida, du får krype under dyna og ta deg ei skikkelig sløv helg med mye søvn. Kan være godt innimellom det også :)

Skrevet

Jeg har barnefri og skal lese til eksamen, sukk:( Første er på tirsdag, så går det slag i slag med resten. Blææææ. Blir godt å bli ferdig.

Skrevet

Har sønnen hjemme så skal sitte inne å kose meg med kjæresten min:-D

Skrevet

Ikveld skal jeg faktisk uuuut:)

Har på meg min nye fine kjole som jeg har brukt nesten 2000 på(!!) Var i konfirmasjon idag, også skal den være på på 17 mai. Jeg elsker kjoler, bare synd jeg sjeldent har råd til å kjøpe dem:)

Så det blir vel noen brus på byen og litt dansing og så skal jeg hjem og sove i senga mi. Det blir deilig.

Skrevet

Her blir det ein rolig lørdagskveld. :) Med pc, TV og noko snop. Blir lite sprell da det står varetelling for tur i morgon. Og enda betre; tulla mi kjem heim i morgon ettermiddag, etter å ha vert hos faren sin siden onsdag. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...