jejeje Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Kom tilbake noen timer senere og da var det to strekere der. Vet at det ikke gjelder etter at det har gått ti min, men noen andre som har hatt lignende erfaring og hvordan gikk det da? Jeg har sjekket før også når jeg har testet, men har aldri kommet strek før.
Promp Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 De to gangene jeg har testet positivt har det kommet to streker med en gang. Med nr 1 var det litt utydelig at det var to streker, men det var helt klart en antydning til to streker der. Da testet jeg to ganger just in case. Var jeg deg ville jeg testet på nytt igjen imorgen tidlig, så får du se hva som skjer. Lykke til!
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 jeg opplevde det samme. men jeg hadde ubehandlet UVI den dagen, så eneste jeg kan tenke meg i mitt tilfelle var at nitritten må ha slått ut. tok en ny test dagen etter men den forble negativ. men jeg var jo gravid da, men testen kunne umulig ha slått ut da, for jeg var stort sett akkurat stått opp av senga he he. så du ikke på testen etter 10 min da? er det en mulighet for at den var blitt positiv innen 10 min, men så var du gått?
jejeje Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2008 jeg så på testen etter ca 4-5 min. Så bare kastet jeg den i søppla. Er så lei av negative tester, så jeg vet ikke når den ble "positiv".
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 2. mai 2008 #5 Skrevet 2. mai 2008 hei... det samme skjedde med meg når jeg testet med en test som gav rosa strek....husker ikke hva den het, men fikk to streker etter 15-20 minutter.... testet to sånne tester og begge skjedde det med. kjøpte clear blue sin test dagen etterpå og den var positiv med en gang, så joda sånt skjer...husker desverre ikke hva testen het, men kjøpte den på apoteket..... rosa strek skulle det være og tror det var rosa topp på den.... håper du ble klokere på denne forklaringen:) er nå i uke 30:) lykke til
lillemannsmamma Skrevet 2. mai 2008 #6 Skrevet 2. mai 2008 testene skal kastet etter ett gitt antall minutter da resultatet fort kan bli positivt over tid - man må heller teste igjen,
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 bare lurer på om nowen vet hvorfor en test kan bli positiv etter ett visst antall minutt om du ikke er gravid....har aldrig opplevd dette, men lurer på om noen hvet hvorfor
¤mamma¤ Skrevet 2. mai 2008 #8 Skrevet 2. mai 2008 Jeg opplevde det samme på onsdag som var, på to forskjellige tester. Kom ikke opp to streker før etter hvertfall 20 minutter....og på torsdag tok jeg nye, og de var positiv! Lykke, lykke til!!
Line m 3 Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Det har noe med at "teststripen" etter en viss tid kan avgi farge av fuktigheten. Har skjedd meg flere ganger at en test har blitt positiv etter lang tid, og jeg har IKKE vært gravid. Jeg skjønner at man er utålmodig når man prøver, men regel nr 1 er å følge bruksanvisningen. Der står det at man ikke skal avlese resultatet etter nevnte tid, nettopp pga dette. Har man opplevd at den skifter til positiv etter tids"fristen" bør man nok vente noen dager og teste på nytt. Synes CB digital er strålende der, man trenger ikke tenke på styrke på streken, om den dukker opp senere eller noe. bare gravid eller ikke gravid Lykke til!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 slik var det med meg på quick response-test. og det viste seg noen uker senere at jeg var gravid, hehe;)
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #11 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er i samme situasjon som jejeje (HI). Tok en quick respons test i går på ettermiddagen, las ikke skikkelig på bruksanvisningen og kastet den da negative testen i søppla etter en kort stund (max 2 minutter). Etter å ha lest denne tråden på kvelden gikk jeg for å se på testen og det var da en helt tydelig lyserosa strek der. Vet jo ikke når den kom opp siden jeg kastet testen så raskt. Hadde trodd at det de har gardert seg mot i bruksanvisningen er de såkalte skyggestrekene, men de er vel grå, og ikke rosa? Jeg kommer til å ta en ny test neste helg. Er litt spesiellt med meg, for jeg har så mange symptomer, men likevel har jeg en blødning nå som minner om mensen, men som ikke er slik den bruker å være. Så jeg vet ikke helt hva som skjer med kroppen mikn for tiden...
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 quick respons var det den het den jeg også tok to ganger og det samme skjedde...(skrevet litt lengre opp i tråden)husker navnet når jeg så det.... virker som en dårlig test...tok som sagt to stk. fikk positiv etter 15-20 min.... tok så clear blue og der kom den blåe streken med en gang....
Gjest Skrevet 3. mai 2008 #13 Skrevet 3. mai 2008 Har du testet deg på nytt i dag eller? Er veldig nysgjerrig på om du er gravid eller ikke
jejeje Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. mai 2008 Hei Jeg testet i dag igjen, men den var negativ. Men jeg har ikke fått mensen enda da. Pleier egentlig å begynne å spotte dagen før mens, men det skjedde heller ikke i går. Jeg håper enda. Har vært gravid to ganger før (1 sa) og da har jeg ikke fått positiv test før 2 dager etter ikm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå