lykketrollet:) Skrevet 2. mai 2008 #1 Skrevet 2. mai 2008 Mannen min og datteren min er syke med feber. Er ikke helt i slag selv, vondt i halsen og hodet. Men minstemann er i full fres, da.... Vi må jo nesten ha litt mat, men ingenting frister, ikke har jeg særlig ork til å stå over grytene heller. Føler mest for å slenge en Grandis i ovnen, men synes det er litt ille også. Noen som har andre tips? Kan jo stikke og kjpe pizza, kinamat, mCdonalds etc, men har litt dårlig med penger også......
celodi Skrevet 2. mai 2008 #2 Skrevet 2. mai 2008 ostesmørbrød suppe med baguetter pølse og chips kyllig og ris
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. mai 2008 #3 Skrevet 2. mai 2008 Hva med pølser og brød? Men, gi det en liten vri: Legg pølsene i brødene, sleng over litt hakkete tomater, paprika, agurk, mais + løk, strø over med ost. Sett det i ovnen på 200grader i 10min. Stor suksess for min lille og meg når samboeren lagde det til oss, når vi alle var syke )
temi & keli Skrevet 2. mai 2008 #4 Skrevet 2. mai 2008 Nå må vel de fleste ha spist, så vi som fortsatt ikke aner hva vi sakl lage kunne fått noen tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå