Gå til innhold

Kan jeg spise reker?hvor mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fullammer en liten på 4 mnd.... og så vil vi så gjerne ha reker til middag.... hvor mye kan jeg spise??

har hørt noe om at reker kan være fyfy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper noen kan svare raskt! kan jeg spise reker???

Skrevet

du kan spise reker så mye du orker så lenge ingen i nær familie er allergiske mot det. Da er det lurest å la være.

Skrevet

ja, du kan spise reker .

Noen barn reagerer paa reker som noen paa loek, men det maa du bare proeve deg frem paa. mengden vil nok ikke ha saa mye aa si.

Fra gammelt av sa de at man ikke skulle spise reker da det kunne vaer allergifremkallende, men det er de helt gaatt bort fra naa.

Kos deg du !

Du kan ogsaa sjekke paa matportalen.no

Skrevet

Jeg spiste masse masse reker mens jeg ammet snuppa :) (var jo midt i rekesesongen hehe) Det gikk helt fint, tror bare man må prøve seg frem jeg. Natalie reagerte ikke på noen ting faktisk så sånn sett var vi heldige :)

Skrevet

jeg spiste reker da lillemor var på samme alder eller litt under det din baby er. Var også litt bekymret da, og turde ikke spise like mye som jeg nok hadde gjort om jeg ikke hadde ammet. Det gikk bra, så da spiste vi reker flere ganger mens jeg ammet. Prøv deg frem,kanskje prøve bare litt denne gang, så mer neste gang om h*n ikke reagerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...